چه مدت طول می از مرحله 3 می تا مرحله 4 در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت طول می از مرحله 3 می تا مرحله 4 در بیماری های کلیه

چه مدت آن را از مرحله 3 طول می کشد تا مرحله 4 در بیماری های کلیوی؟ با توجه به نرخ کاهش عملکرد کلیه طبیعی، آن حدود 5٪ است، باید آن را 6 سال از مرحله 3 به مرحله را 4 (کلیه عملکرد کاهش از اس 60ml / دقیقه، پوست 30ml / دقیقه). اما واقعیت این است همان آن نیست، بسیاری از عوامل هستند می توانند پیشرفت تاثیر می گذارد، مانند رژیم غذایی، عادت زندگی، درمان، حتی سن وجود دارد.
همانطور که همه ما می دانیم بیماری مزمن کلیوی (CKD) بلند مدت و بیماری به طور فزاینده توسعه است. معمولا، آن را به مدت طولانی از مرحله 2 به مرحله 3 هزینه، اما یک بار آن را تا مرحله 3، ممکن است کوتاه تر. بدون درمان موثر، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه فورا توسعه به 4CKD مرحله.
خوشبختانه، مرحله 3 را می توان با درمان به موقع و مناسب معکوس شود. البته، شما باید یک رژیم غذایی مناسب در همان زمان، که می تواند کمک به افزایش اثر درمانی داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند پیشرفت این بیماری را کاهش، در نتیجه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه، حتی آن را بهبود بخشد. به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند مشکل کلیه با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجهی را حل کند.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
در یک کلام، با کمک این درمان، طنس از مرحله 3 به مرحله 4 را می توان به تاخیر افتاد، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است فرصت آن را معکوس داشته باشد. نیاز به هر گونه کمک نمی مردد دکتر آنلاین ما به تماس یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: